»tobačna industrija uporablja spoznanja različnih znanosti, kot so antropologija, sociologija in psihologija, da bi razumela, kako ustvariti odvisne mladostnike, ki bi postali dolgotrajni uporabniki tobačnih izdelkov.«
»Izdelki ohranjajo zasvojenost z nikotinom in so vaba za nove, mlade uporabnike, ki nato tobačni industriji nosijo denar.«
»Uporabnik teh izdelkov je izpostavljen podobnim, pa tudi višjim ravnem nikotina, kot če bi kadil.«
»Iščejo tržno nišo za izgubljen dobiček iz tobaka in tobačnih izdelkov, pri tem pa jim je malo mar za zdravje ljudi, zlasti otrok in mladih.«
»Uvedba enotne embalaže za tobačne izdelke rešuje življenja, saj se povpraševanje po tobačnih izdelkih zmanjša.«
»Imamo številna prodajna mesta tobačnih in z njimi povezanih izdelkov, kar le še povečuje dostopnost teh izdelkov.«
»Kot veste, se trošarine na tobačne izdelke običajno spreminjajo dvakrat letno za nekaj odstotkov.«
»Kar pomeni, da se je zgodil premik v razumevanju, kaj tobačni izdelki so.«
»Na področju tobačnih izdelkov ugotavljamo, da je bil pred uvedbo dovoljenj za prodajo tobačnih izdelkov delež doslednih zavrnitev nakupov oziroma zahtev po osebnem dokumentu ob nakupu mladoletnika zelo nizek in so tako ti izdelki večini mladoletnikov dokaj lahko dostopni za nakup.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju